KamilArslan kullanıcısının son içeriği

  1. K

    İntercom almak istiyorum

    Merhaba arkadaşlar bir firmada part time kuryelik yapıyorum yeni kaliteli intercom almak istiyorum İnterphone marka F3MC modelinde bi intercomu tercih edeceğim galiba sizin yorumlarınız nedir ? Kullanan arkadaşlardan yanıt bekliyorum iyi forumlar...
  2. K

    selamlar

    Selam dostlar ben Kamil 21 yaşındayım Ankaradan aranıza katılıyorum. Honda Cbf 150 kullanıcısıyım aranızda katıldığım için mutluyum iyi forumlar..

Yeni mesajlar

Üst