arkadaşlar ben motor alacaggım(chopper tarzı) ancak pahalı bisey degil en fazla 4 milyar hatta 3.5 kafamda bir sürü marka var .mondial,,pioner,,marauder150,,kanuniseyhan,,hangisiini alayım?bide çin malı kötü diyip duruyo millet.mağazasına gittim pioneer sordum 125cc begendim güzelde 2.4 peşin...