Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar 3000 ytl derbi gp1 mi yoksa honda dylan mı karar weremedim honda her yönüyle iyi ama 150 lik sürat bakımından 130 140 yapio derbi ise sürati şekli şemali yönünden daaa ii yakıt açısından 2side aynı sayılır ama bilemiom karar weremedim siz bi yardımci olsanız::sos::::sos::::sos::::sos::