ialikan kullanıcısının son içeriği

  1. I

    Merhabalar Yeni bir NC750x DCT kullanıcısı olarak aranıza katılmış bulunuyorum.

    250 lik X Max'ımdan sonra NC750X e geçiş yaptım.Herkeze hayırlı forumlar.

Yeni mesajlar

Üst