İsmim İbrahim. İstanbul'da yaşıyorum. Yıllardır aklımın bir köşesinde olan motosiklet alma sevdası bu sene iyice ateşlendi. :) 23 Mayıs'da direksiyon sınavına girip A2 ehliyet alarak ilk adımı atıcam inşallah. Bu süreçte de aklıma takılan konularda sizlerin tecrübe ve fikirlerinizden yararlanmak...