- Hakkında
-
eczacı kalfasıyım racing hastasıyım
honda cbr 600 rr
- Konum
-
bursa
ÇOCUKLUĞUMDAN BERİ MOTOR TEPESİNDEYİM AMA NE YAPIYIM DOKTORA GİTTİM BANA DEDİKİ SENDE HONDO.US CBR US 600 TUS RR IS HASTALIĞI VARDEDİ ONE DEDİM BANA SENİN MAKİNAN CBR 600 DEDİ O BENİM BEBEĞİM HERŞEYİM HERKESE SEVGİLER KAZASIZ SÜRÜŞLER BURSALI 600 RR DEN DEVAM EDİCEK