fz6_fazer kullanıcısının son içeriği

  1. fz6_fazer

    Yamaha Kalite Olarak Nereye Gidiyor?

    Tasın ses yapması,motora zarar verir mi? Yüksek kmli diğer japonlarda bu sorun var mı? Bmw,ducati,aprilla bunlarda durum nasıl
  2. fz6_fazer

    17 bin km kawaski alınırmı

    Haklısın
  3. fz6_fazer

    Motosiklet Modelleri İle Özdeşleştireceğiniz Araba Modelleri

    Cbf 150 -Corolla'ya ters düşer Tenere 700 - Landcruiser
  4. fz6_fazer

    Rölantide akü değerinin 5-6v anlık düşmesi hk.

    Merhaba arızayı çözmüşsünüz,geçmiş olsun.sonucu paylaşmanız,başka bir birini işine yarar,eline sağlık. Avometreye çöpün yolu göründü,keyifli sürüşler dilerim
  5. fz6_fazer

    Gece Sürüşü mü Gündüz Sürüşü Mü?

    Gece sürüşü görüş alanı ve mesafesi düşüktür,tehlike oranı yüksektir
  6. fz6_fazer

    Motosiklet.net yeni arayüz hayırlı uğurlu olsun.

    Alışmaya çalışıyorum
  7. fz6_fazer

    Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Youtube de izlediğim videolarda debriyaj tası ,egzantrik sesi sorunun kronik olarak duymuştum Debriyaj tası ,egzantrik sesi 2018 modellerinden sonra düzeldi mi? 14 litre yakıt deposu:(:(:(:(:(:( 6 litre neyine yetmez !!!!! 150 kmde depoyu doldurmak gerekir 12cc mt 125e 10 litre yakıt deposu var...
  8. fz6_fazer

    2006 FJR 1300 - Adventur Motorları Unutun, Gerçek Bir Seyahat Motosikleti

    Bir zamanlara bende araştırdım,Rusyada ortalama bugünkü kur farkıyla 140.000 TL,hava soğutma olması beni benden almıştı
  9. fz6_fazer

    DEĞERLİ KARDEŞİMİZ SAMET ağır BUGÜN HAKKIN RAHMETİNE YÜRÜDÜ

    Allah rahmet eylesin Samet Ağır 49 · Konum istanbul pendik Katılım 26 Nis 2008 Son görülme 4 Tem 2024 4 Tem 2024 nikli üyemi?
  10. fz6_fazer

    "Sattım Kurtuldum" dediğiniz motorlar

    Minsk 125 2 zamanlı,akü yoktu,ampül canavarıydı Kanunî seyhan 125 titreşim canavarıydı Pejo 103 çok yolda kaldım
  11. fz6_fazer

    MT-09 Yakıt Tüketimi

    Uzun yolda 90 km hızla sakin narin kullansak,100km de 3.7 litre yakar mı? 115 hp bir makine harika değerler14 litre yakıt depo bana küçük geliyor
  12. fz6_fazer

    Yakıt depoları

    Ys 125 yakıt deposu 14 litre Şehirler arası tek depo için değilde,en azından 650 cc üzeri için 20 lt depo beklerdim,uzun yola çıkınca benzin bitti bitecek telaşı oluyor Bmw 1250 gs adv depo 30 litre
  13. fz6_fazer

    Yakıt depoları

    Mt 125 yakıt deposu =10 L Şehir içi 100 kmde 2.3 litre yaksa=434 km gider Mt 25 yakıt deposu= 14 L Şehir içi 100 kmde 4 litre yaksa=350 Mt 07 yakıt deposu= 14 L Şehir içi 100 kmde 4-5.5 litre yaksa= 245 350 km gider Mt 07 Tracer yakıt deposu =17 L Şehir içi 100 kmde 4-5.5 litre yaksa=...
  14. fz6_fazer

    Motosiklet.net yeni arayüz hayırlı uğurlu olsun.

    Bir kaç gün Motosiklet.nete giremeyince,sitenin Rusya'ya giriş yasaklandı sandımo_Oo_O. Eski yüzüne alıştık,şimdiki zor olacak alışana kadar https://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/74330-vstrom-dl1000-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-2.html

Yeni mesajlar

Üst