Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
4 eylül 2011 tarıhınde cbr 125r motosikletim icin yurt dısından özel sıparısle getırtmıs oldugum michelin pilot sporty lastıklerımı motorsıkletımı sattıgım ıcın hıc kullanmadan satıyorum... lastık ebatları :
ön : 80/90 r17
arka : 110/80 r17
bu ebatlar türkiyede baska bi yerde yok.
cbr 125r a...
5 haziran c.tesi günü sabah saat 8 de yola cıktık ve önce motorlarımızın ervisine ugradık daha sonrada fesatival alanına geçtik.
resimlerin devamı geliyor...
arkadaslar 4-5-6 haziran yaklasıyor.
kuşadası motosiklet festivali
aydın (özellikle didim) MT olarak orda olacagız.
sizleride MT yi temsil etmek için bizim yanımızda bulunmanızı rica ediyorum.
festival ile ilgili ayrıntılı bilgi ve ulasım bilgileri için festival sitesiini ziyaret ediniz.
mt...
slm arkadaşlar bir yıl ı askın süredir honda cbr125r kullanıyorum ufak bi kaza gecirdim motorda sadece granajlar degişecek (2000tl) bunu yaptırıp daha ucuz parcalara sahip büyük cc bi motor almayı düşünüyorum ve fz6 fazer ilgimi cekiyor izmirde trafik polislerinde var binip gezdiğim de oldu...
arkadaslar motorumu model yükseltmek için satıyorum
ayrıntılar:
http://www.sahibinden.com/aydin_didimde_1800_km_sifir_ayarinda_2009_mayis_cikisli-97WQQaXQQ22150731WQQpXQQdisplayitem
suanda COX TRİP kask kullanıyorum ve agırlıgı 1550 gram.bıraz hızlanınca rüzgar kafamı geriye cekiyor bana pek güven vermiyor elimden düşürsem kırılacak gibi geliyor. kafama pet şişe takmıs gibi oluyorum. daha güvün verici bir kask bakıyorum ve uzun yolda ve hızda boynumu agrıtmayacak olması...
arkadaslar cbr 125 model motosikletime yeni takım lastik almayı dusunuyorum.
orjınalde ön 80/90 r17 arka 100/80 r17 ben ufak bi değişiklik yaparak ön90/80 veya 100/80 arka 130/70 almayı planlıyorum
pirelli mt75 ve pirelli sportdemon aklımda olan modeller sizce hangisini almalıyım...