Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar a2 ehliyetim var,yeteri kadar tecrübemde var ancak daha önce hiç kuryelik yapmadım birkaç şubenin eleman aradığını gördüm ancak adres ve 30 dakika konusunda biraz endişeliyim.Baktığım şubelerin mevkilerindeki adresleri pek bilmiyorum ve bu 30 dakika olayı hakkında daha önce dominosta...
Arkadaşlar Mondial 150 HS modeli sahibiyim.Portbagajın şekli bildiğiniz gibi şu:
Bu portbagaja bu çantayı takabilirmiyim bir sorun olurmu?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-aksesuarlar-feyizoglu-ndan-cox-marka-arka-canta-kapida-odeme-imkani-45474802/detay/?
Arkadaşlar 150 HS model motorum var grenajlarda hafif çizikler var ben bunları temizlemek istiyorum ama plastik üstüne nasıl bir yöntem uygulamalıyım ?Tavsiyeleriniz nedir?
Arkadaşlar ls2 diamond modelinden internetten doğru almayı düşündüm ancak gerçekten çok teferruatlı olduğu için elden almaya karar verdim sirkeci de ls2 satan bildiğiniz mağaza varmı hava da kötü boşa gitmeyelim:)
Arkadaşlar 27 kasım direksiyon sınavına girdim 15 gün sonra belgenizi alabilirsiniz dediler bugün 16.gün kursu 2 kere aradım ikisinde de sertifikalar henüz gelmedi dediler sizce bir sorunmu var ve bu hafta içinde sertifikalar gelirmi?Ayın 20 sine randevu aldım eğer bu hafta içinde gelmezse...