Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba arkadaşlar rks 150 motorumun ilk bakımı için bugün götürdüm motorumda yağın üstünde önerilen yağ castrol 10w40 yazıyordu servisci arkadaş MOTUL'ün daha iyi olcağını söyleyerek 4T 3000 10W40 MA2 üstünde bunlar yazan motul yağ koydu sizcede dahamı iyidir yoksa castrol 10w40 tan yani...