Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhabalar bende dün ehliyet başvurumu yaptım motor ehliyei için gereken evrak ve ödemeyi yaptım.Daha önce scooter ve vitesli motor sürdüm.Direksiyon sınavı için biraz pretik yapmam ve 1-2 trafi-ğe çıkmam gerekiyor.Henüz motorumu almadım Kendi motoru ile bana ders verebilecek.arkadaşlardan...