Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
herkese selam arkadaşlar ben cruiser modeli için girmiş olduğum motor araştırmalarımda hiç alakası olmayan cbr 250 almaya karar vermiş bulunmaktayım.çok istikrarlıyımdır:) acaba diyorum bu kadar bekledim madem 2012 model almayıp 2013 beklesem mi ne dersiniz ayrıca ne zaman piyasada olur?
herkese merhabalar defalarca aynı soruyla karşılaşmıssınızdır ama motorlarla ılgılı en deneyımlı kişiler burda o yuzden bende tavsıyelerınızı beklıyorum.yaklaşık 3 yıla yakın scooter 150 lık motor kullanıyorum.ehliyetimin olmadığını ıtıraf etmeliyim:(nedenine gelınce gittiğim kurstaki kadın...