Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar merhaba arora kartal alacagım. nasıl birşey,en önemlisi benzin çok yiyor diyorlar edindiğiniz bilgiler warsa bu benzin hakkında lütfen bildirin.Vede dış görünüş güzel tamam içi fıs diyorlar. Çelik 110 Cup mu güzeldir Arora 100 mü? Arora 6.4 Çelik 6.5
Arkadaşımın var çelik çook temiz...
ARKADAŞLAR MERHABA YAŞ 16 ARORA KARTAL ALICAM YAKIT DURUMU DİĞER CUP LARA GÖRE NASIL AYNIMI AZMI YAKIYOR YOKSA DİĞERLERİNE GÖRE DAHA ÇOKMU BİLGİLENDİRİRSENİZ ÇOK İYİ OLUR. NASIL KALİTELİ BİR MOTORMU
KARTAL ALMALIMIYIM YOKSA NORMAL ÇELİK-MONDİAL 110CUP LARDANMI ALAYIM? İYİ FORUMLAR...