Herkese merhaba. Uzun süredir motor kullanıcısıyım(ilk motorumu alalı 10 yıldan fazla oldu) ama profesyonel bir motorcu olduğum halen şüphelidir.
Her şey %75 şehir içi kullanıma ve %25 şehir dışı ve uzun yol kullanımına uygun bir motor almaya karar vermemle başladı. Komple nötr olarak, sanki...