Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
a1 ehliyetim var.
a1 ehliyetin şartlarına baktım 125cc veya 11kw (3 tekerlek için 13kw) veya gücün ağırlığa oranı 0.1'i geçmeyecek diyor.
dd150e 150cc ama 9 kw ve gücün ağırlığa oranı 0.095 a1 ile kullanılabilir mi?
Sorun yaşar mıyım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir...
Merhabalar A1 sınıfı ehliyetimi alalı neredeyse 1 sene olacak A2 alamıyorum bu yüzden 125cc ye kadar kullanabiliyorum aklımda bobber projesi var bu proje için 125cc Chopper önerilerinizi bekliyorum
dipnot: regal hariç