Carizmaxi kullanıcısının son içeriği

  1. C

    Favoriniz nedir ?

    S.a millet sizlerden bi ricam olucak şimdi yazacagım marka modeller arasında kararsız kaldım en sevdiğim modelleri yazıcam sizde bana hangisini almam konusunda lütfen bana yardım edin avantajları dez avantajları fln bilgilendirirseniz sevinirim HONDA - CBR 125 HONDA - cBF 150 HONDA - CG 125...

Yeni mesajlar

Üst