bykorsan1 kullanıcısının son içeriği

  1. B

    13 GSX600R * 13 ZX6R

    cumleten s.aleykum herkese hayırlı bayramlar dilerim.cok onceden bu yana siteyi takip ediyorum ama uyeligim vardı aktif olmadıgım icin uyeligimden konu acamadım tekrar uyelik aldım ismim emre 4 bucuk yıldır 600cc motor kullanıyorum en son r6 vardı sattım ogrenclikte bitti yasımda 23 kısaca...

Yeni mesajlar

Üst