botiara kullanıcısının son içeriği

  1. B

    Merhaba

    Herkese selamlar, Birkaç gün içerisinde motosikletim ile aranızda yer alıyor olacağım. Uzun zamandır bir motosiklet sahibi olmak planımda vardı kısmet bugüneymiş. Ehliyeti hallettim, 1 haftaya sertifika geliyor olacak, A2 alıyorum... Mont, kask ve eldiven de tamam... Motosiklet için de max...

Yeni mesajlar

Üst