Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
slm arkadaşlar daha önce keeway arn kullanmıştım 5 6 ay fln sonra sattım. şimdi de racing e geçmek istiyorum. fakat hemen almak istemedim. prof olmadıgım için agır motorda denge problemi olacagını söylediler kaldıramazmışım fln. bende şimdilik cbr 125 uygun gördüm. honda kalite diye düşünüyorum...
almayı düşünüorum sizce para yatırmak mantıklı mı Mondial fln mı düşünmeliyim vespalar aşıo beni Keeway Arn 150 düşünüorum daa ilk kez kullancam ayrıca pek anlamıorum yardımcı olursanız sevinirim kısmetse yakın zmnda alıcm sizlern arasına girerim artık :)