Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Selamlar.
Dostlar sıfır ns 200 almayı düşünüyorum.
Vitesli sürmeyi bilmiyorum. Pratiği alacağım motor ile yapacağım.
Dolayısıyla arada alışana kadar hor kullanacak arada belkide stop ettireceğim.
Sorum şu - - - sıfır alınan motorda rodaj aşamasını bu acemilik etkiler mi? Motora kayda değer...
Merhaba Bursa'da yaşıyorum.
Nisan'ın 7si gibi motorumu teknik servise bıraktım. Arora 50cc(ares) scooter kullanıyorum. Uzatmadan, sorunun karbüratörde olduğunu tespit ettiler. Garanti kapsamında olan motorumu teknik servise bıraktım. Tarih şu anda 17 Mayıs 2021 hala motoruma parça bekliyorum...