barut7 kullanıcısının son içeriği

  1. B

    motorumda sağ sol sinyal yerine hep "dörtlü" yanıyor .

    3 ay önce aldıgım honda cbr 125r motorumda sağ sola sinyali iptal etmişler. hep dörtlüler yanıyor. motorsikletde dörtlü oldugunu bilmiyordum. sonradan oynamışlar sanırım. normale çevirme nasıl olur ? elektrik aksamıyla oynayarak düzelir mi ? yoksa SİNYAL FLAŞÖRÜ almak mı lazım ? ustaya gitsem...
  2. B

    Yokuşda kalkarken motor "Feryat" Ediyor. Çıkmıyor!(CBR 125R)

    motorsikletim ( CBR 125R respol) dik bir yokuşda kaldırmaya çalıştıgımda hiç gitmiyor nerdeyse. hafif bi yokuşda kaldırınca yokuşda çıkmaya devam ederken debriyajı bırakamıyorum yoksa stop ediyor. normal giderken bile yokuş tırmanınca debriyajı hafif sıkıyorum yoksa stop ediyor . nedeni ne...

Yeni mesajlar

Üst