Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
3 ay önce aldıgım honda cbr 125r motorumda sağ sola sinyali iptal etmişler. hep dörtlüler yanıyor.
motorsikletde dörtlü oldugunu bilmiyordum. sonradan oynamışlar sanırım.
normale çevirme nasıl olur ? elektrik aksamıyla oynayarak düzelir mi ? yoksa SİNYAL FLAŞÖRÜ almak mı lazım ?
ustaya gitsem...
motorsikletim ( CBR 125R respol) dik bir yokuşda kaldırmaya çalıştıgımda hiç gitmiyor nerdeyse.
hafif bi yokuşda kaldırınca yokuşda çıkmaya devam ederken debriyajı bırakamıyorum yoksa stop ediyor.
normal giderken bile yokuş tırmanınca debriyajı hafif sıkıyorum yoksa stop ediyor .
nedeni ne...