aleceifel kullanıcısının son içeriği

  1. A

    LASTİKLERDEN GELEN ISLIK SESİ

    İyi günler, başlıkta yazdığım gibi motorla giderken düşük hızlarda lastiklerden, rahatsız edicek şekilde ıslık sesini anımsatan bir ses geliyor düzelir diye daha önceden balata spreyi sıktım fakat dahada kötüye gitti sizce bu problem neyden kaynaklanıyordur ? Motor PULSAR 200 NS

Yeni mesajlar

Üst