Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
son zamanlarda ankara da motosiklet zorunlu trafik sigortası yaptıran var mı acaba? bir de mesela benim motosikletim kawasaki klv 1000 ama sistemde yok onun yerine suzuki dl 1000 yazdırsam sorun olur mu ? birebir aynı motosiklet. Yoksa kawasaki nin farklı bir 1000 lik modelini mi yazdırayım??:sunny:
Merhabalar yeni aldığım klv 1000 motosikletim (2007 trafik çıkışlı 35 bin kmde) düşük süratte gaz yemiyor ve stop ediyor. Aldığım arkadaşa sordum benzin 95 oktan aldıysan o yüzdendir. ben her zaman 97 oktan kullanıyorum dedi. Emin olamadım. 200 km yol yaptım yine stop etti. Hani soğuktan...