Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Evet arkadaşlar uzun zamandır forumu pek takip edemiyorum.
Eski olan arkadaşlar az çok durumu biliyorlar .
Burada tanıdığım güzel insanlara bir kere daha selam olsun.
Yıl başından bu yana hummalı bir çalışma içindeydik bu arada çok yorulduk çok kafa patlattık çok çalıştık.
Ortaya...
Tüm videoda en çok dikkkatimi çeken şey , koca fabrikanın müdürü ile temizlik işçisini ayrımak mümkün değil.
Müdür de herkes gibi aynı iş kıyafeti ile çalışıyor.
Bu adamlar gelişir. Bizde seyrederiz. Helal olsun ...
Arkadaşlar ilanlar benimdir.
İhtiyacı olan kaçırmasın bu paraya daha iyisini hatta aynısının 2. elini dahi bulamazsınız.
İstanbul için tercihimdir. Uygun biryerde buluşulursa elden teslim yapabilirim.
Kendimde şuanda bu botu kullanıyorum.
2 çift 41 numara vardır ikiside sıfır.
Siyah...
Arkadaşlar hava güzel.
Sarıyer tarafındayım , bi karaburun tarafına gidip gelesim var.
1 saate yola cıkabilicek boş gezen yada kalfası arıyorum :)
Adminler kusura bakmayın bu bir gezi konusu sayılmaz idare edin lütfen . Teşekkürler. :rendeer:
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hoda-farki-154942764/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-tertemiz-cbr-154942510/detay
en ucuz iki ilan . Neredeyse kelepir bir fiyat.
bu iki adamda aynı tarihlerde üye olup yakın tarihlerde ilan vermişler...
Arkadaşlar motorumu komple boyamak istiyorum fakat renk konusunda kararsızım.
Air brush düşünüyordum fakat vaz geçtim.
Seçenekler arasında siz olsanız hangisini tercih ederdiniz.
Teşekkürler.
Mevcut hali :
Seçenek 1: Komple siyah
Seçenek 2 : Yeşil Kamuflaj Aynı zamanda orjinal hali...
Arkadaşlar geçen gün tesadüfen gördüm.
Montalar kesinlikle deri yalnız öyle ahım şahım kaliteli deri değil belki ama en kötü deri bile en iyi suni deriden iyidir bence.
İsteyipte fiyatları nedeniyle alamayan arkadaşlar için alternatif olabilir.
Bayağı inceledim kalitesi fiyatının çok...
ARkadaşlar Honda Africa Twin motoruma yeni lastik bakınıyorum.
Mitas e 07 kullanıp yorum yapabilicek bir arkadaş varmıdır.
Arazi ve yol arasında en ortalama noktaya yerleşmiş lastik bu gibi göründü gözüme. Fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var.
Teşekkürler.
Arkadaşlar yabancı sitelerde görüyorum. Adamlar muhteşem restorasyon ve modifiyeler yapıyorlar.
Bizimde yaptığımız yada yaptırdığımız işlerle ilgili bir konumuz olsa çokmu ? dedim.
Öyle 2 led yaptım iki çıkartma yapıştırdım zenonuda çaktım ahanda oldu modifiye değil ama .
Farı boyadım eksozu...
Hakikaten ilk defa motosiklet kullanıyorum sanki. ( son dakika aksiliği olmazsa kaporrası verildi )
Üyeliğim sürecinde onlarca motorum oldu belki ama bunun kadar hevelsi ve heyecanlı olmadı hiçbirisi.
Büyük bir aksilik çıkmazsa bundan sonrası yol arkadaşım budur.
Herkesin gönlündeki modele...
Genlerinde hamallıkmı , nakliyecilikmi var ben orasını anlamadım ama , bu yeni perfektifi ile sirkeci doğu bank önünde güzel iş yapar :cherry:
Böylesi görülmüdü bilmiyorum ama köyde motosiklette dana taşıyan adamın şeerli versiyonu böyle olsa gerek
Buyrun Nakliyeci motorcu...
Bir gereksiz konuda ben açim bari. Son zamanların trendine ayak uyduralım .
Motorun üzerini branda ile kapatacağım zaman , içine rüzgar dolup paraşüt gibi şişmesini bekliyorum :) motoru bir çırpıda kapatmak ufak bir mutluluk veriy bağa :)
Varsa sizinde gereksiz mutluluklarınız (...