a.karatay61 kullanıcısının son içeriği

  1. A

    2011 model hysoung gt250r

    öncelikle hepinizi selamlar ve sevgilerimi iletirim... bu mart ayı nisan başlarında allahın izniyle 2011 model bir hysoung gt250r almak istiyorum vede almam konusunda kararlıyım...bu konuda sizlerden bilgilerinizi esirgememeniizi istiyorum vede bir motorsiklet sayfasında görüş alışverişi yapmak...

Yeni mesajlar

Üst