zealsun zs-250-gs

Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
1
Zealsun Zs_25o_gs

arkadaşlar bu motor hakkında ne düşünüyorsunuz.

ZS-250-GS

ÖN LASTİiK: MT2, 75-17 ARKA LASTİiK: MT3,5-17
MAX GÜÇ: 13/(750-500)
SiLiNDiR HACMi: 230 ml

MAX. TORK: 16.5 /6000-500)

http://www.polen-tr.com/urun3.htm# (resmi burda var)

arkadaşlar bir yorum yapında bilgilenelim
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
181
fuar resimlerinde görmüştüm. bisan-zongshen idi bu motor. polen ithal etti demekki gene.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hayatımHepyek' Alıntı:
fuar resimlerinde görmüştüm. bisan-zongshen idi bu motor. polen ithal etti demekki gene.

zongshen zaten bi marka.

4500ytl. fiyat fazla. ayrıca internet sitesinde zealsun değil zongshenin resmi var.

ÖN LASTİiK: MT2, 75-17 ARKA LASTİiK: MT3,5-17
MAX GÜÇ: 13/(750-500)
SiLiNDiR HACMi: 230 ml
MAX. TORK: 16.5 /6000-500)

çok ciddi bir firma 13 beygir mi kw mi ney bu ya. birimini yazın bi. böyle teknik özellik yazılmaz ki :farao:


22.jpg
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
3
13 kw 20 hp filan yapıyo gliba alllah allah incelemeli bunu
ybr ufak gly bana parada yok hyosung, honda almaya
zongshenciler anlatsın markadaki diğer model tecrübelerini
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
degmez bu alete, zs 200 gs'den pek farki yok, bu fiyati haketmiyor, bekleme zs 200 gs al daha iyi edersin bence
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
54
ZS 200gs ile aralarında tip olarak hiçfark yok tek farkı cc fazla. beygir de çok bişey değil kesinlikle 1400ytl fazla vermaye değmez
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
49
selam. yakışıklı ama pahalı bir motor zs 200 gs den bir farkı yok daha karlı

selam. yakışıklı ama pahalı bir motor zs 200 gs den bir farkı yok bu durumda zs 200 fiyat farkına göre daha karlı
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
zonghsen güzel bi marka. Zealsun a göre pahalı.. Tüm modelleri ole nedenini çozemedim ;)
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
bu kadar para vereceğine 200 gs al 750 de üstüne koy komple r1 granaja benzerlerden yapıyorla r ... onu yaptır
ama arkadaşlar bence çin malında en iyisi zealsun şimdiye kadar beni yolda bırakmadı ve dalamandan datçadaki marmok festivaline beni rahat götürdü
ben cbr 125 alcağıma 200 gs alırım...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bence de 250 gs alacağına 200gs al. ben 200 gs kullanıyorum memnunum 250 gs almayı hiç düşünmedim düşünmem de aradaki fiyat farkına değmez. 50 cc nin getireceği güç ve tork farkı için yüksek bi bedel farkı var bence.
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
133
ali yıldız : çinliler arasında eniyisidir zealsun ve zonghsen aynı zealsun türkiyede polenin verdiği bi ad direk zongshen kullasydı daha ii olurdu ama böle bi terci yapmışlar ben 200 gs aldım çünki 50 cc içi fazla ödemek bana mantıklı gelmedi o paraya alabileceğin güzel bir makinadır ama sorun bende galiba 100 km hızı çok az hattta nerdeyse hi görmedim
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
1400 ytl ye full korumalık ve extra donanımlarını al...

Hatta bende satılık 5.000 km de bir tane zs 200 gs var...

Düşünürsen verebilirim.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Çinlilerin içinde en iyisi Zongshen'dir ayrıca motorunda tek Balansör sistemi olan Çinlidir kendileri. Balansör sistemi titreşimi nerdeyse sıfıra indiriyor diğer Çinlilerde bu özellik yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst