- Katılım
- 8 Ağu 2008
- Mesajlar
- 1,890
Yok yaa hız limiti felan hikaye...
Geçenlerde burda bir geziye gittim ''timoti''Hakan abiyle
Arkadaş kamyonun birini sollucam,yol duble kaymakgibi,fakat önümdeki tır (''vabis'' scanıa)
türüblansına girmeden sola çıktım,90 la soldayım artık 100 dedim tırda yüz dedi 105 dedim tırda 105,uzatmayim son 125 ile zor geçtim tırı...
Yani dediğim gibi hız limitlerine uydummu pek fazla yaşama şansımız yok ''biz motorcular için''
Geçenlerde burda bir geziye gittim ''timoti''Hakan abiyle
Arkadaş kamyonun birini sollucam,yol duble kaymakgibi,fakat önümdeki tır (''vabis'' scanıa)
türüblansına girmeden sola çıktım,90 la soldayım artık 100 dedim tırda yüz dedi 105 dedim tırda 105,uzatmayim son 125 ile zor geçtim tırı...
Yani dediğim gibi hız limitlerine uydummu pek fazla yaşama şansımız yok ''biz motorcular için''