Yollarda Hız Limiti Değişti...

Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Yok yaa hız limiti felan hikaye...

Geçenlerde burda bir geziye gittim ''timoti''Hakan abiyle

Arkadaş kamyonun birini sollucam,yol duble kaymakgibi,fakat önümdeki tır (''vabis'' scanıa)
türüblansına girmeden sola çıktım,90 la soldayım artık 100 dedim tırda yüz dedi 105 dedim tırda 105,uzatmayim son 125 ile zor geçtim tırı...

Yani dediğim gibi hız limitlerine uydummu pek fazla yaşama şansımız yok ''biz motorcular için''
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Yok yaa hız limiti felan hikaye...

Geçenlerde burda bir geziye gittim ''timoti''Hakan abiyle

Arkadaş kamyonun birini sollucam,yol duble kaymakgibi,fakat önümdeki tır (''vabis'' scanıa)
türüblansına girmeden sola çıktım,90 la soldayım artık 100 dedim tırda yüz dedi 105 dedim tırda 105,uzatmayim son 125 ile zor geçtim tırı...

Yani dediğim gibi hız limitlerine uydummu pek fazla yaşama şansımız yok ''biz motorcular için''

yokuş aşağı saılyolar 120-130 ne kaparsa :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst