!!..yine Bir Kaza..!!

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
14
tüm motor sewer arkadaşlarımın ılk öncelik ramazan bayramını kutlarım.. ARKADAŞLAR samsunnun yakakent ılcesınde yıne bır genc kardeşimizi ENGİN KAHYA yı kaza sonucu kaybettik bızım ne kadar cnmız yansada gerıde kalan aıleye ve daha 4 yaşında olan küçük kardeşimize baş saglıqı diliyorum.. lütfen tr şartlarında dıkkatlı motor kullanalım, helede racıng kullanan arkadaşlarımıza daha dıkkatlı olmalarını diliyorm.. tr yol şartları off road sahasından beter lütfen herşeyi düşünerek saglıklı motor sürelim saygılarımlaa....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst