Yeniden tanisalim

Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
109
Merhaba sanirim 10 yil once foruma uye oldum. Araya zaman girdi. Mt askim hic azalmadi.yeniden tanisalim.
Bu on yil zarfinda 3 farkli scootera sahip olma sansina eristim. Arada 3-4 sene kadar is icabi motosiklet surmeden gecen zamanim oldu. Daha motorun "m" sini bilmezken buraya uye oldum.ilk ogrendigim sey tam korumanin onemiydi. Gecen surecte 45 bin kusur km motor surdum.3 hayati kaza gecirdim. Hepsinden korumalarim sayesinde sag ciktim. 10 sene once ogrenci adamin biriyken kendi isyerine sahip bir cocuk babasi bir adama donustum. Biraz sans ama cogunlukla tam koruma ve limitleri bilmek ve hic unutmamak beni tum o kazalardan sag kurtardi.
Cok kafa sisirmeyeyim. Tekrar merhaba butun mt sevenler
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Tam adam ne guzel yazmis diye okuyordum cok kafa sisirmeyim diye bitirdiniz.

Hosgeldiniz tekrar, nice kazasiz binlerce kmlere ins :)
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
109
Hoşbuldum :)
daha yaşananları ve yaşayacaklarımızı uzun uzun konuşuruz. Girişten kafa ütülemeyeyim dedim,vakti gelince daha çok çemkiricem korumasız sürenlere :wiinkk:
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
123
Hoşgeldiniz. 45000 km de üç kaza(eğer yaralanmalı ve ciddi ise) biraz fazla gibi. Bundan sonra biraz daha dikkatli kullanmanızı öneririm birde on yılda 45000 çok az :) iyi günler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst