yeni kuLLanici

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Haz 2008
Mesajlar
1
pHenim pederin cbr 1000 wardi...doqum qNunde anahtarLari bNa weRdi :) aMa kuLLanmasini biLmiorum...:salut: oqReTmiorda keNdisi yuRt disinda ve dHa oNce hic moTor kuLLanmadim...LuTfen yaRdimci oLurmusun...::surprise
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
159
bu biraz dalgıclık yapmak istiyorum ama yüzme bilmiyorum gbi bişey olmus :D daha önceden merakın olsaydı zaten az cok ögrenrdn babandan,sanrm süpriz bi şeklde sana geldi ve sende yeni merak sardn bu seklde onu kullanablmen cok zor,sana önce daha kück bişiler lazm istersen benmkile deiştrelim ne dersn :D :D:D
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
110
ehileyet al önce.sonra sürebiliyosan sür 1000cc lik bi motor :queen::queen: bi arada türkçeyi öğren yada bildiğin dilin konuşulduğu ülkeye iltica et!!!!
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst