yeni bir motosiklet kazası daha

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir üyenin imzasında aynen yazan buydu sanırım herseyi anlatıyor




alıntıdır...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
arkadaşlar ne desek boş bilinçsiz insanlar yine takmamak için kendi kafasında kırk tane bahane uydurup kendilerini haklı çıkarıp takmayacaklardır yine , geçen gelirken sıkışık trafikte yine birini gördüm kask kolunda dedim onu koluna değil kafana tak , adam taktı 100 m ötede yine çıkardı ne deseniz boş yani....
 
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
31
Motosıklet tutkusu bır ask degılmıdır. Insan askının kusurlarına katlanamayacaksa nıye devam etsınkı. Kımse bızı zorla motora bındırmıyor(profosyoneller harıc tabı) Kafan terlıyorsa bın bı klımalı dort tekere serın serın gıt. Senıseven ve sana deger verenlerı uzmene ne hakkın var.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
eğitim. eğitim. eğitim. lütfen korumasız trafiğe çıkmayalım. motor kazalarında son çok acı oluyor. unutmayalım.

Dostum aynen sana katılıyırum. Benim altımda 125cc'lik bir motor var. Motoru aldığımın haftasında motora verdiğim paranın yarısına gidip koruma aldım. Kaskı montu herşeyi. Daha motoru çalıştırmadan kaskı kafaya geçiriyorum. Ben canımı seviyorum kaskımıda montumuda giyiyorum.
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Hafta sonu Adapazarı-Geyve ve Pamukova'daydım etrafta bir sürü motor var, her yerde ama 1 tanesinde bile kask komura hiç bişi yok tam anlamı ile Allah'a emanet, çok şaşırdım, ucuz çin malı kask bile takan yok, kimsenin bişiyi taktığı yok, anadolu kasabalarının durumu maalesef çok kötü...
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
ewet arkadaslar gercekten bende acil servis sekreteriyim. felaket kazalar geliyo. Hastanın yakınları çok kötü durumda oluyorlar.112 çıkış anonsu gecıyor ve bunun motor kazası oldugunu duymak ınsanı kahredıyor. Bunu yasamak gercekten üzücü bir durum. Lütfen sizden ricam korumalarınız takılı olsun.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
insan kenidini düşünmüyosa ailesini arkada onun için üzülücek belkide yıkılıcak ve bi daha eski sağlığına kavuşamıyacak ana babaları var insan bu kadar kalın kafalı olmaski ya hayret bişey
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
35
motorun emniyet kemeri kask,
kısa mesafede olsa,
düşük hızda da olsa...
kasksız yola
ÇIK-MA-YIN
paylaşım için tşk arkadaşa,,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst