eğitim. eğitim. eğitim. lütfen korumasız trafiğe çıkmayalım. motor kazalarında son çok acı oluyor. unutmayalım.
Bu arkadaşımızın sırf bu taktire şayan mesajını verebimek için dahi sitemize üye olmasını ve yazdıklarını ayakta alkışlamak lazım...Ne dersiniz...
"koruyacak beynin varsa kask kullanırsın, yoksa kullanmazsın."