sagol kardes
cihan54 emreerol wiking tr_select sizin vereceginz cevapların.. diyorum buraya bida yazmayın
Az seviyeye bak.
sagol kardes
cihan54 emreerol wiking tr_select sizin vereceginz cevapların.. diyorum buraya bida yazmayın
Konu da bu nokta üzerinde dönüyor zaten.
Daha doğrusu, sorunun kendisi o.
Yapıcı olmak gerekirse; tekniğinin, teker yapabilmenin, hiç kazanın olmamasının pek bir önemi yok bu açıdan yaklaşınca.
Kanımca, burada kontrol edilmesi gereken unsur, kendine olan güvenin.
Özgüven + motorun teknik güvenilirliğinin verdiği his = normalde yapmayacağın hatalara zamanla meyil göstermek sonucunu getiriyor.
Kişinin kuralları esnemeye başlıyor zamanla.
Sonra kişi; herkese akıl verirken "yapmayın" dediği şeyleri yapmaya başlıyor.
Sürüşünün içine şans etkenini de sokmaya başlıyor sürücü, bu güven patlamasıyla, ilerleyen zamanlarda.
Bu basit bir gözlem. Basit tek bir senaryo için.
Sana uyarıda bulunan kişilerin deneyimleri beni belki 50'ye katlayacak düzeyde ve onlar; daha anlatamadığım, farkında bile olmadığım, neler neler yaşayıp bu yola devam etmiş insanlar.
Sen de bunların farkındasın elbette; ama, ifade tarzından anlaşılandan yola çıkarak, aslında iyi niyetle uyarıda bulunuyorlar.