Yardım Ederseniz Sevinirim .

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
3
Merhaba Arkadaşlar Bundan Yaklasık 1 Yıl kadar Once 50cc lik bir motor almistim ruhsati benim üzerimeydi ve iş sebebinle yurt disina cikmam gerekti motoru kardeşime vermiştim oda motor bozulunca bir motorcuya satmis devir vs yapmadan bu benim basima ne gibi belalar acabilir motoru satigi motorcuda kapatmis dükkanı neler yapabilirim bilgilendirirseniz sevinirim .
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
bir yayaya çarpıp kaçmaları veya kapkaç olayına karışmaları durumunda plaka numarasını alırlarsa direkt ruhsat sahibine ulaşırlar.satın alan şahsın ismini soyadını biliyorsanız 11811 den telefon numarasını alıp kendisine ulaşabilirsiniz yada turkcell 132 den falan cep numarasına ulaşabilirsiniz ulaştıktan sonra devrini almasını isteyip aksi halde 1 ay içinde çalıntı ihbarında bulunup motoru bağlatırım dersiniz...
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Motorcuya ulaşmaya calış ve kime sattıysa devri almasına ikna et derim.Eradnan ında dediği gibi başına bela acabilir.Eger motoru parcalayıp parça niyetine kullandıysa bile aracı hurdaya cıkarman gerek yoksa vergi borcu falan yine başına iş acar.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Merhaba , 50 cc olduğu için vergi borcu vb. bi şeyler çıkmaz ..Ama kaza , trafik kuralı ihlali , ve yasadışı kullanım kapkaç ve benzeri durumlar da başın ağrır....
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
bide şu varki sattığı kişide motorun duruyormu? bi arkadaş devirsiz verdi. mersindeki araç 2-3 el sonra istanbulda çıktı. ulaşana kadar kafayı yedi. yapacağı her yanlış hareketin ( ceza,kaza vb. ) faturası sana çıkacaktır. ki bu ceza ehliyetsiz bi kişiye kullandırma olursa yaklaşık 800 ytl yi bulur. accilen adama ulaş ve devir işlerini yaptır. geç kalırsan çok uğraşırsın...
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
ben ce bir an önce o sattınız arkadaşi bulun
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
3
Motoru Satın Alan Arkadaştan Hiçbir Haber Cep Tel Vs. Bulamadım Çalıntı İhbarı Ypamak IStemiyorum Kimseyi Küçük Düşürmekte İstemiyorum Kafam Cok Karisik :pr:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Alt tarafı mobilet... Her halde üst tarafı da mobilettir... :)
Nasıl olsa vergisi yok! Yani adına vergi borcu veya haciz falan çıkmaz. :cat:
Şu anki sahibini arıyor ve bulamıyorsan, beklemekten başka çaren yok! :pale:

Ancak, motorun kayıtlı bulunduğu trafik tesçil bürosuna bir dilekçe ile durumu anlatman ve motorun herhangi bir vukuata karışması halinde sorumlu olamayacağını bildirmen gerekir. Bunu yaptıktan sonra rahat ol. Eğer bir sebeple bu motorla kaza yapılır veya kontroller esnasında muayenesiz olduğu için yakalanıp bağlanırsa mutlaka sana haber gelecektir. Tabi ruhsattaki adresin doğru ise.

Ruhsattaki adresin değişmiş ise eski ardesinde şu an ikamet eden kişilere git, bu durumu anlat ve onlara şu anki adresini ve telefonunu ver ki eski adresine tebligat gelmesi veya eski adresinden aranman halinde sana ulaşabilsinler!

Geçmiş olsun... Fazla kafanı takmaya değmez... Nasılsa vergi borcu çıkmayacak bir alettir. Ama inan ki eninde sonunda ortaya çıkacaktır. Tabi sökülüpte diğer mobiletlere parça olmadı ise! :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst