- Katılım
- 22 May 2006
- Mesajlar
- 123
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar çelik tiger 150 motorum dün akşam işten geldikten sonra stop ettim ve motor birdaha çalışmadı elle denedim cızıııırt diye bir ses geliyor şarj motorundan, akünün hemen arkasına montajlı. ayak ile baıyorum ayak basıyor yani tepki veriyor fakat ateşleme yapmıyor ve motor çalışmıyor.
bujiyi söktüm ucunu temizledim kapağını üfledim ve temizledim. sonuç : malesef çalışmadı
kablo ve soketlerin hemen hepsini kontrol ettim hepsi yerli yerinde. sonuç : malesef çalışmadı
motorda yaklaşık 4 / 5 lt. benzin var.
akü sabah ilk çalıştırdığımda 12 nin tam üstündeydi, tabi daha sonra akü iyice zayıfladı 9 a kadar düştü.
alarm çalışıyor, ışıklar yanıyor, sinyaller yanıyor, korna çalıyor, ama malesef motor çalışmıyor.
arkadaşlar lütfen yardımcı olabilecek arkadaşlar cevap verirse sevinirim çin motoru lafı yapacaklar boşuna parmaklarını yormasınlar.
bujiyi söktüm ucunu temizledim kapağını üfledim ve temizledim. sonuç : malesef çalışmadı
kablo ve soketlerin hemen hepsini kontrol ettim hepsi yerli yerinde. sonuç : malesef çalışmadı
motorda yaklaşık 4 / 5 lt. benzin var.
akü sabah ilk çalıştırdığımda 12 nin tam üstündeydi, tabi daha sonra akü iyice zayıfladı 9 a kadar düştü.
alarm çalışıyor, ışıklar yanıyor, sinyaller yanıyor, korna çalıyor, ama malesef motor çalışmıyor.
arkadaşlar lütfen yardımcı olabilecek arkadaşlar cevap verirse sevinirim çin motoru lafı yapacaklar boşuna parmaklarını yormasınlar.