Yamaha Ybr125 mi, Kanuni Caracal200 mü..

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
24 kişi ybr demiş 2 kişi caracal demiş :) sen de kararını vermişsin ne güzel işte :)




ben şahitim ama motor şuan serviste 4 gündür :queen::queen::queen: arada mterayes26'la kalkış yapıyoruz ama ne olsa aradaki 75 cc bana epey bi fark atıyor :) ama ben 2.el aldığım için de benden önceki İLK sahibi motoru biraz uyuz kullanmış:) ben zaman içinde bakımlarını yaptırdığım için gözüm kapalı uzun yola gidebilirim :) hem az yakar hem zevkini çıkarırım :)

enjoy YBR diyorum sana szr kardeşim :cat::cat::cat: hem chopper ne tekere kalkar ne viraja girer :p:p:p



sen ne adamsın olm sen bakımları yapılıyor denyo . kac km dır parasızlıktan servıs yuzu gormedı o motora bır cıksın . o arada kı 75 cc sana daha cook farklar koyar
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Caracal ı kullandım; tank gibi gidiyor maşallah:); bnm kuzen 8 000 de sorun yaşamadı ve rampalarda Ybr ile aradaki 75cc lik farkı hissedebiliyorsun...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Caracal ı kullandım; tank gibi gidiyor maşallah:); bnm kuzen 8 000 de sorun yaşamadı ve rampalarda Ybr ile aradaki 75cc lik farkı hissedebiliyorsun...

eskişehirde boz dağ var , orayı ben caracalla . baskaları ybr ıle arkamdan tozumu yuttu ondan boyle konusuyorlar . motor az yakmasın kardesım gıtsın yaww . ve kötülemek için demıyorum ybr bana zevk vermıyor üzerınde kı durusum olarak . bastıgım anda kı caracalda kı gıbı anı cekıs ıstıyorum ama yok
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Kuryelerin hepsinde aşşağı yukarı YBR var olan arkadaşlar şikayetçi kurye gözüyle bakıyorlar diyorlar birde heryerde ybr ben görmekten bıktım
 
Katılım
1 Mar 2008
Mesajlar
357
ya sınıflandırma olarak ybr 125 al derim. ama servis yakın değil satılan yer yakın değil diyorsan iş değişir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst