- Katılım
- 19 Şub 2012
- Mesajlar
- 51
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar sitede 2 tane başlık vardı ama yazanlardan çok tatmin olmadım,1997 model xjr 1200 almak istiyorum,kronik problemi var mıdır?alırken nelere dikkat etmeyilim karbüratörlü olduğu için çok yakar mı?parça sorunu olur mu?ayrıntılı bilgisi olan paylaşırsa sevinirim,teşekkürler