- Katılım
- 24 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,007
Enduro'yu sevmem demişsin ama kendi ifadelerine göre kullanım amacına en uygun tarzda bu görünüyor.%60 şehiriçi dediğine göre işe gidip gelmek amacın yok gibi! Haftasonları gezintisi veya extrem durumlarda vakit azlığı sebebiyle kullanacağını anlıyorum.Ben derimki,Transalp veya V-Storm senin için biçilmiş kaftanlar.Bir araştırmanı tavsiye ederim.:cat:
Yazından anladığım,bizdekiler tel maşa senin motor uzay mekiği mi? Doğru diyosun tel maşalara biniyoruz biz,hemde çok memnunuz bundan.Yok illa biyerde yarışmak istersen,Çınarcık'tan yukarıya doğru dağ-yayla yolları var,gel bi yarışalım istersen:cherry:!
arkadaş video yıksa hepinizi severim .D bende GBR-1000 RR VAR NE SİZDEKİLER MOTORMU TEL MAŞA VS İSTERSENİZ CADDE BOSTANA BEKLERİM MOTORUNA
Yazından anladığım,bizdekiler tel maşa senin motor uzay mekiği mi? Doğru diyosun tel maşalara biniyoruz biz,hemde çok memnunuz bundan.Yok illa biyerde yarışmak istersen,Çınarcık'tan yukarıya doğru dağ-yayla yolları var,gel bi yarışalım istersen:cherry:!