Yağmurla dans ettik (resimler)

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
güzel olmuş tamer abi sen de bi enduro alırsan istanbulun hardurosu olabilirsin :)
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aranan kamp yeri bulundu diyelimmi tamer ne dersin.......?
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
14
abilerim ahhh keşke haberim olsada gelseydim peşinize evimin önünden cıkmışsınız yola yaaa onura evimin uzaklıgı yaklaşık 2 dk valla sizinki ii bi şans ve gezi olmuş her usta catalcadakler gibi olsa keşke
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
ahhhh ah keşke bende katılabilsem ama hem iş hemde motor olmaması nedeniyle anca seneye kadar beklemek zorundayım

offfff off motoru aliim tüm bunların acısını çıkarcam ama
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
abi yine mukemmel olmus gezınız. Tamer abı her pazar klasıklesmıs gezı fotolarında ufuklara bakardın bu sefer 3 defa kameraya bakmıssın, iki seferde yere hayırdır bir durum yok degıl mi? :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Galiba bayramda pastırma sıcakları dediğimiz sıcaklar olacak,gözünüz aydın şehre uğramazsınız artık.:cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
abi yine mukemmel olmus gezınız. Tamer abı her pazar klasıklesmıs gezı fotolarında ufuklara bakardın bu sefer 3 defa kameraya bakmıssın, iki seferde yere hayırdır bir durum yok degıl mi? :)

Voldemort Kardeş sırattan geçtiğimiz günler olsa gerek ve hesaplar, hesaplar, hesaplar. Allah sonumuzu hayretsin.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
vay tamer abim . ne güzel zaman geçirmişsiniz.
bizde saatin başında iftarı bekliyoruz. biraz zor oluyor ama.
paylaşım için teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gezdik eğlendik güzel gün dü:) yeni yerler keşfettik...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst