Vites degisimi

Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
arkadaslar arazide motoru biraz zorladiktan sonra 1 de 2 vitese gecerken zorluyor kimi zaman gecmiyor ama diger viteslerde problem yok 3 den 2 ye cekerkende problem yok acaba vites dislisindemi bir problem vardir yoksa sadece debriyaj ayarimidir.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
çeşitli sorunlardan kaynaklana bilir eğer yüksek devirlerde atmaya çalışıosan belli bir devirden sonra örneğin redline a gelince vites geçmiye biliyor bazı motorlarda diğer seçenek ise vites milindede hasar meydana gelmiş ola bilir debriyaj balatalarına baktıra bilirsin kavramayı yapan öndeki tek balatayı değiştirrsen belki sorun azala bilir yada geçe bilir tam olarak bişey diyemeyeceğim benden bu kadar kolay gelsin:cat:
bu arada eğer vites değiştirmeye çalışırken şanzumandan gacur gucur yada çırt vızrt vb. gibi sesler geliyorsa debriyaj ayıramıyor ola bilirde
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
dediğin olay büyük ihtimalle kullanım hatasıdır..1.vites ile 2.vites arası biliyorsun boş vitestir..diğer vites değiştirmelerden biraz daha fazla güç gerektirir 1 den 2 ye atarken..hiç canını sıkacağın birşey yok..motorunu güle güle kullan kafanada takma böyle şeyleri hoşcakal
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
dediğin olay büyük ihtimalle kullanım hatasıdır..1.vites ile 2.vites arası biliyorsun boş vitestir..diğer vites değiştirmelerden biraz daha fazla güç gerektirir 1 den 2 ye atarken..hiç canını sıkacağın birşey yok..motorunu güle güle kullan kafanada takma böyle şeyleri hoşcakal

yok hocam motoru 2000 km kullandim tik yok bir gun fazla zorladik sanirim o sebebten bir problem cikti onceden tikir tikir gecerdi simdi kanirta kanirta zor geciyor takiyorum valla :queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
bak @cemal yortanlı Benım dedigimi hocamız da demiş işte... Ben bindigimde senin motora canavar gibi geçiyo vites.. Sorun sende diyorum hala anlamıyosun... :queen:

Araziye bende geldim ve o arazi üzerine 2000 km yol yaptım hala tık demedi.. Alıyonuz adi cinlileri binmeden sanayiye goturuyosunuz :p
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
12
Arkadaşlar bu motor ne kadar cross gibi görülsede arazi için uygun değil.Sakın kimse uygun falan deyip polemik yaratmasın.Sen arazide çok yanlış bi kullanım tarzı olan yarım debriyajla motoru bağırta bağırta gitmşsin.Arazi kullanımından anlamayanlar yok bişey der.Sen git baktır debriyaj balata saçların yüksek sıcaklıktan eğilmiştir.Eğer tedavi ettirmezsen balatalar sonrada dişliler zarar görecek.Şanzımanı eline alıp Allahın dağın motorun puff diye dağılmasını istemiyosan saçlarına bi baktır ve o motorla araziye girme çünkü dağılır.gireceksende arazi kullanımını öğren.Belki çok bilmiş ve ukala gelebilir ama ben ilk motorumda 400euro ödedim bu sorun için bu gittikçe büyüyen bi sorun hatta ilerde vites atarken ayağın ağrıyacak ve benim motorum japondu xl200 taklit değil.Tekrar ediyorum bu motorla araziye girmek uzun vadede adam gibi bi motora binmekten pahalıya gelir saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst