- Katılım
- 14 Ağu 2006
- Mesajlar
- 442
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar arazide motoru biraz zorladiktan sonra 1 de 2 vitese gecerken zorluyor kimi zaman gecmiyor ama diger viteslerde problem yok 3 den 2 ye cekerkende problem yok acaba vites dislisindemi bir problem vardir yoksa sadece debriyaj ayarimidir.