- Katılım
- 18 Ocak 2011
- Mesajlar
- 1,095
- Konu Yazar
- #1
arkadşalar başlıktada belirttiğim gibi 2. el mont ve kaskımı satıryorum. ben mont ve kaska ikisine birden 150 TL fiyat istedim sizce düşük mü fiyat yoksa normal mi? bu arada kaskım motorun aynasına takılıyken motor devrilmiş ve kaskta baya çiziklerde var. bilgilendirebilirseniz sevinirim. 1 sene önce montu 150TL kaskımıda 100TL'ye almıştım. motorumu değiştireceğim onun için yeni mont ve kask almayı düşünüyorum. zaten montum bana büyük geliyor. o yüzden satıyorum.