Ve 2014 KTM 1290 Super Duke R karşımıza çıktı!

Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
352
Bu tarzda Z1000 i değişmem (ama yeni kasa). Bunun dış görünüm olarak duke tan çok çok farkı kalmamış açıkçası. Tahmini fiyatınıda düşününce... I-ıh, v-max bakıyor ordan z1000 bakıyor o fiyata ::winkwink
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
52
Cok para olur bu alet ya. Türkiye'de kur sorunu var. Bunu bizim ülkede kullanacak kisi sayısı bir elin parmaklarını geçmeyecek gibi.
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Avrupanın. Kazığı. Girsinler. Alinda. görün. Ktm sürücülerini. Görüyorum. Yolda. Hepsi. Salak. Gibi. Geliyor bana

Kawasaki. Z. Tek geçerim. En azından. Japon.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
Avrupanın. Kazığı. Girsinler. Alinda. görün. Ktm sürücülerini. Görüyorum. Yolda. Hepsi. Salak. Gibi. Geliyor bana

Kawasaki. Z. Tek geçerim. En azından. Japon.

Telgrafı mı buldun tekrar kardeş?

Ayrıca bir grup insan belli bir motor markası kullanınca nasıl salak oluyor? Anlatsana hepimizi dinleyelim.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Telgrafı mı buldun tekrar kardeş?

Ayrıca bir grup insan belli bir motor markası kullanınca nasıl salak oluyor? Anlatsana hepimizi dinleyelim.

moralın bozuksa son mesajlarına bak adamın :) valla ben de sınırlıydım bıseylere cok ıyı geldı :):)

ben derim.ki adam.mesaj.hep boyle.at.mış.sanırım.kullanmıs.google.translate.oradan.klavye.beraber.
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
moralın bozuksa son mesajlarına bak adamın :) valla ben de sınırlıydım bıseylere cok ıyı geldı :):)

ben derim.ki adam.mesaj.hep boyle.at.mış.sanırım.kullanmıs.google.translate.oradan.klavye.beraber.

Bakmaya.gerek.kalmadan.sayenizde.koptum.zaten.Barış.Bey ::xs06::
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Power Maniac bir makine

Saçma ama kesinlikle böyle üretimler görmek güzel.

Ben triumph'tan 1500-16000cc civarı 3 silindir bir canavar istiyorum:) 200 kg altı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst