Avrupanın. Kazığı. Girsinler. Alinda. görün. Ktm sürücülerini. Görüyorum. Yolda. Hepsi. Salak. Gibi. Geliyor bana
Kawasaki. Z. Tek geçerim. En azından. Japon.
Telgrafı mı buldun tekrar kardeş?
Ayrıca bir grup insan belli bir motor markası kullanınca nasıl salak oluyor? Anlatsana hepimizi dinleyelim.
moralın bozuksa son mesajlarına bak adamınvalla ben de sınırlıydım bıseylere cok ıyı geldı
ben derim.ki adam.mesaj.hep boyle.at.mış.sanırım.kullanmıs.google.translate.oradan.klavye.beraber.