Van'dan merhaba...

Katılım
20 Ağu 2015
Mesajlar
5
Herkese merhaba... Ben de ilk motorumu alma aşamasındayım(daha önce arkadaşlarımın motorunu çokça kullandım) ama olmadı seneye kalacak çünkü buralara kış erken gelmekte :) şimdiden herkesle tanıştığıma memnun oldum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst