Tvs Neo X3İ İnceleme ve Test...(Fotoğraflı)

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Evet arkadaşlar Tvs Neo motorumu 3 gündür kullanıyorum. Bu motoru XMAX 400 ün yanına kardeş olarak aldım yani daha çok şehir içi kısa mesafelerde pratik ve ekonomik kullanım için. bu motordan beklentim az yakıt ve sorunsuzluktu.Şu an 200 km yi geçtim ve genel anlamda çok memnunum. Yakıtı çok az yaktığını gördük ama dayanıklılık kısmını zaman gösterecek.TVS Neo ile İlk depoda 14 tl ile 152 km yol yaptım ve km arttıkça yakıt bir miktar daha düşecektir. Rodajda olduğum için 50-60 km hızı geömedim ve ani gaz açmayarak her devirde yedirerek motoru kullandım. Frenler beklediğimden çok ama çok iyi, lastikler bu motor için yeterli. Kotuk altı bagaj yeterli büyüklükte ama ksak alacağını sanmam belki nazi tarzı kask sığabilr. Ben bir tanede Kappa K28 çanta alarak olayı çözdüm. Motorda bulunan Şarj üniteside bana göre en büyük artı. Titreşim üst devirlerde biraz var ama öyle rahatsız edici bir titreşim yok. Bu motoru diğer Cub'lardan ayıran en büyük özellik bence farın Scooter'lar gibi ön grenajda olması. Diğer Cub motorlarda Ön far gidon üzerinde olduğundan TVS Neo bence diğerlerinden hemen ayrılıyor.Motoru kısaca değerlendirmek gerekirse artı ve eksi yönlerini yazmaya çalışayım...

+ Düşük yakıt tüketimi
+ Dozlaması kolay frenler
+ Yumuşak süspansiyon
+ Yumuşak sele
+ Telefon şarj ünitesi
+ Koltuk altı bagaj
+ Plastik ve işçilik kalitesi
+ Uygun fiyat

- Üst devirlerde azda olsa titreşim
- Farların motor rolantide iken kısılması, gücünün azalması

Sonuç olarak uygun fiyata Çin mlı olmayan, amaca hitap eden, ne istediğini bilen kullanıcıyı memnun edecek bir motosiklet diyabilirim. Herkese keyifli sürüşler...

20160827125601_49882235.jpg



20160827125721_07412464.jpg



20160827125712_93053346.jpg



20160827125548_17476471.jpg



20160827125537_92409515.jpg



20160827125654_65732507.jpg



20160827125633_01355811.jpg



20160827125618_14534510.jpg
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
50
Tekerin düz bassın kardeşim, allah kaza bela vermesin. bende şehir içi kullanım için scooter bakıyordum fakat tekeri büyük olsun v.s. derken fiyatlar minimum 6-7 binleri buluyor, bu yüzden bayram dönüşü bende neo x3i ye almayı düşünüyorum ama hiç yakından görmedim, incelemedim. size bir kaç sorum olacak

Dizleriniz çok rüzgar alıyor mu ?
Plastik kalitesi vs. nasıl, çinliler gibi hemen dağılır bir görüntüsü var mı?
Üst devirlerde biraz titreşim var demişsiniz ? xmax dışında kullandığınız başka motorlar var ise karşılaştırma yapabilir misiniz?
Lastikler yeterli demişsiniz yağmurda pek başarılı olmayacaktır nylon sonucta? takılabilecek düzgün bir lastik araştırması yapabildiniz mi ?

Bunların dışında aklınıza gelecek herşeyi, edindiğiniz tecrübeleri lütfen buradan yazmaya devam edin bizleri bilgilerindirin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------

Ayrıca kırmızı üzerindeki gümüş/gri renkler çıkartmamı yoksa boyamı ? kırmızı - yeşil renkleri arasında kaldım, sanırım yeşil renk siyah üzeri çıkartma
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Bi çok cubtan daha çok hoşuma gitti köylerde binmelik resmen :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst