Tvler Ve Maymunlar

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akşam yorgun eve gittiğimde adam gibi bişi izlemek istiyorum ama nerde
saçma sapan şeyler seda sayan hülya avşar vs.
adam gibi bir film izlediğimi hatırlamıyorum kaç zamandır
en son baktığımda banu alkan iç çamaşırlarını gösteriyordu bir kanalda şu saçma programlarında bu kadar ahlaksız bir zihniyet terbiyesizlik görmedim:pr:
evdekiler olmasa tvyi satıp net bağlatcam bıktım seda sayandan hülya avşardan nedir bu ya akşam adam gibi film izlemek istiyorum yada eğlence
bu dijitürk güzelmidir en sonunda bağlatcam..:pr:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Valla ben Cuma akşamı 5-6 tane VCD film alıyorum ve onları izliyorum sadece akşamları TRT 1 in haberlerini izliyorum. Artık mahalledeki VCD ciler bana film beyendiremez oldular :cherry:. Ne zaman ben içerdeyken bir müşteri gelip film sorsa "bu film nasıl" gibisinden hemen bana soruyorlar :cherry:. Yakında oscarları ben vereceğim :p ...
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
:farao: :pr: Dijitürk en eski flimleri ayda 4-5 defa ısıtıp ısıtıp önüne getiriyor
dizi kanalları,ki ben hiç izlemem taa dallasları tatlı cadıları ve altın kızlar gibi çocukluğumda gına gelen diziler gösteriyor yeni flim dersen flim kanallarında bir kaç flim seçip satın alabilirsin. (satın alabilirsin derken ) bir defalık izleme
gerisi sana kalmış iyi seyirler
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
valla digiturk ara sıra güzel filmler de veriyo en azından bazı kanallarında...
ama uydu olayına girmek daha mantıklı.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pr: Hiç yakışıomu arkadaşım,kocaaaaa Banu Kalkan ile Murat Taşkafaya bu şekilde hitap etmek :queen: :queen: :queen: Tv lerde bunlar gibi maymunlar olmasa kimi izleriz biz.:salut: Onlar bizim evlatlarımız anamız babamız :salut: :salut: onlarsız bir hayat düşünemiyorum:queen: :queen: :queen: Ulen harbiden ya ne salakça gerizekalıca bi yayın anlayışıdır :pr: :pr:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onlarda altyazılı diilmi danger bir iki kere baktım hoşta zor oluor
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Neden musti81 okuma yazma bilmiyor musun :p? (Bir forum altında sorulabilecek en son sorudur bu sanırım :cherry:) ...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehe yok la hem filmi izleyip hem yazıyı okumak fitil eder insanı:pale:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
ya musti sen ne yapıcan tv yi aptal kutusu yawwwwwwww:queen:
gelseydin geyik muhabbetine geyik yapsaydık:queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5x en son ben yazdım geyiğe senin ne işin var burda
harbi aptal kutusu ulam bi tek yağmur zamanını izliyorum azra akına aşığım diye:pr:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aydının sunduğu program varya hani şu banu alkanın ve murat taşdemirin reklam programı ve bunun yanında seda sayan vs.vs..... bu programlara çıkan izleyiciler para alıyolarmış ve zaten bu programların müdavimleri ve demirbaş izleyenleri yani çalışanları var dikkat ederseniz hep aynı tipler izleyici olarak katılıyo bide tikin varsa yaşadın...:p yani bir programa izleyici olarak katılıp ve yanlış hatırlamıyor ve bilmiyosam 10 milyonu cebe koyup o program bittiğinde diğer sütüdyoya koşuyosun 10 kaat ta oradan kapsan günde 3 program gezsen 30 YTL eder ayda yapar 900 YTL ohhhhhhh ne güzel ekmek elden su gölden valla bu işi iyice cıvıttılar istemeyen izlemesin diyerek işin içinden sıyrılmaya çalışıyolar ama kardeşim nereyi açsan bu programlar var millet ne izleyecek satalım televizyonları yahu madem yada atalım balkondan aşağı bayanlar bu ülkenin gururu madem zeki insanlar çalışkan insanlar herkesten evel onların bu aptal programlara yahu biz bunları izlemek zorundamıyız demesi gerekli bence.......
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ege nu para olayı doğrumu
yarın başörtü giyip takma diş bide etek bende giderim la bi tepsi börekle:queen:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
ehehehehe alkışçılara para verme olayını bende duydum komik tabii...
Tv8 de güzel film olabiliyo
TRT2 de oluyo
cnbc-e de oluyo
akşam gazetenin Tv ekinden bakıcaksın,beğenirsen o saate kadar kitap falan okursun,yemek olayını uzun tutarsın,discovery de bi belgesel bakarsın biraz,bi çay kahve koyarsın işte zaten saat 22 olur filmler o saatte hep. sonra yat uyu film bitince:)
o da olmazsa vcd varsa dvd tabii:)
Tv garip tehlikeli bi alet,dikkatli kullanmak lazım:wiinkk:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
:cherry: musti81 dikkat ette Mehmet Ali Erbil sakatının programına düşme :p. Valla sana orada arabesk eşlğinde rap yaptırır :mrgreen:. Eğer hafta sonu gidersen pankart hazırla programın ortasında açta bizde tanıyalım seni :p ...
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğru evet valla börek te yaptınmı kesin banko işe alırlar :p üstelik yol parası bile vermiyosun servisle alıp götürüyolar bu servis olayının bile mafyası oluşmuş izleyicileri alıp götüren ağır abilerde belli yani aslında faydalı buluyorum bu tip programları baksana kaç kişi ekmek yiyo süpeeerrr devam devam :cherry:
 
Katılım
19 Eyl 2003
Mesajlar
1
bi de

mali ve sedas ayan'la kalsa öperim başıma koyarım. bunun sava şay'ı var, ibosu var ,rehası var ali kırcası var, varoğlu var.neyse ki günde 17 çalışabileceğim var da uzak kalabiliyorum.şu da var televizyonu evin başköşesinden alıp ücra bi köşeye koyabilirsiniz
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
103
kapatıp yatın erkenden gunaha girmeyin boşuna en guzel ruyalar sızlerın olsun
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
danger0' Alıntı:
musti81 sana cnbce deki dizileri öneririm, kaliteli.:cat:
evet cnbc-e deki diziler de filmler de kaliteli. tek dez avantajı alt yazılı oluyor genellikle ve evde herkes bundan keyif alır mı o önemli. trt1 de ve 2 de de kaliteli filmler olur genelde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst