Türkiye'de bir ilk: Karda Yarış: Davraz Motosnow

Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
159
Türkiye’nin kar üzerinde lisanslı sporcularla yapılan ilk motosiklet yarışı olan MotoSnow, 22-23 ŞUBAT 2014 tarihlerinde Isparta'nın Davraz dağındaki kayak pistinde gerçekleştirilecek.




Civatalı özel lastiklerin kullanılacağı kar üstündeki bu ilginç yarış hakkında ayrıntılı bilgi almak isteyenler detayları
http://ismok.com.tr/tr adresli internet sitesi ve facebook üzerinde etkinlik olarak açılan
https://www.facebook.com/events/575218409221505/577359415674071/?notif_t=like
Davraz Motosnow (Kar üzerinde motosiklet yarışı) sayfasından öğrenebilirler.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
159
Sevgili arkadaslar etkinlikle ilgili herhangi bir sorunuz, dusunceniz, aklınıza takılan bir husus varsa facebook mesaj uzerinden , [email protected] mail adresinden bizlere ulasabilirsiniz.


KULÜBÜMÜZ RESMİ İNTERNET SAYFASI www.ismok.com.tr

Davraz Motosnow
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
159
Ben linki vermişim de...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------

link vermeyi bir türlü öğrenemediniz ....:farao:

Ben mesajları Ipad'dan yazdığım için linkler sıkıntı olmadan üzerine tıklandığında açılıyor.Ama pc'den yada android cihazdan giriyorsan linklere tıkladığında açılmıyor.Biz üşenmeden o kadar şey yazmışız sen de bi zahmet kopyala yapıştır yapıver...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
170
Orda olmayı çok isterdim ... Kesinlikle eğlenceli bişey olacak
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Şahane bişey olacağa benziyor... Güzel güzel videolarını çekin onlara bakalım bari :pale:
 
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
620
benim arkadaşımda yarışcak. orada olacagız kalabalık bi grupla :) şimdiden heyecanlanıyorum :D
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
Arkadaşlar Türkiye de ilk olacak katılımlarınızı bekliyoruz.

http://www.ismok.com.tr/
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
159
Türkiye'de ilk kez Isparta - Davraz kayak merkezinde kar üzerinde motosiklet yarışları yapıldı.Oldukça zevkli bir yarıştı.

Yarıştan sonra şov amaçlı bir gösteri yapıldı.O gösteriden kısa bir video...


Herkese kazasız belasız sürüşler...

(Videonun sağ altındaki çarktan HD seçeneğini seçmeyi unutmayın)
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Motor on dergisininde bu ay ki konularından biriydi bu başlık uzun bir yazı olarak anlatılmış felan güzeldi zevkle okudum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst