[trakya Mt]->>>1.trakya Mt'cileri Iftar Yemeği/herkesi Bekliyoruz.....<<<<

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bu Özer nerelerde şu çektiği fotoları daha eklemedi. Hem gezinin ayrıntılarını daha yazacak. Sonra katılan kişileri fotograf üstünde hem üye adlarını hemde gerçek adlarını yazacak ne oldu bu çocuğa acaba tost makinesinemi kaptırdı yine elini :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
özer sürekli elini tost makinesine kaptırıyo galiba :p
evet özer ya hadi artık görelim şu fotografları....
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Özer aslında elini tost makinesine kaptırmıyor. Kendi doğal dövme yapıyor kendine ama biraz acıyor işte. Ona katlanabilirsen sanada yapsın :)

İftarda elini görecektin harika duruyor gerçekten :p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
kani2(neşet) abimizin çektiği resimleri koyuyorum ..biraz geç oldu ama idare edin artık:)


kani 2 nin ko pilotu (Allah bağışlasın):mrgreen:


ozzy73 aha da ben yağmurdan tipimiz kayık vaziyette.


kani2 (neşet)


kazurat (şafak)



mete_han ( e metehan işte)













 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
hadi bakalım sıra bende şimdi kaç zaman oldu ama anca işte netimi anca düzelttim hayatım.. ben yokken arkamdan cok laf yapmışsınız tost makinesi falan hea :mrgreen:
my.php
[/URL][/IMG]

üst Fotorafta Soldan başlıcak olursak,Süleyman(YamahaSülo) Ve DjHaylaz'la LAk Lak Şov (Aşkımı ) Görüyosunuz

Şimdi Bir Sonraki Fotorafa Gelelim :) ALt TarafTaki Fotorafta Oruç Sonrası Yemeğin Verdiği Marjinal Faydanın Rahatlığına Bürünmüş CanT Teli Ve Kaplin Kırmakta üzerine Usta İnsan TAnımadıgım Ömeri Görüyosunuz... "Yakında Onuda Üye Ben yapcam siteye :cherry:"



my.php
[/URL][/IMG]

ARkadaş Ne Zorluklarla atıyorum bu fotoları bir bilseniz İnterneti Çektircem Diye Laptopa şekilden şekle giriyorum.. Öte yandan Faruk59 un Yeğeni.. Afbuyur kardeş unuttukta ismini bea :)
3 ünü Bi arada Çektim Bi diğer fotosuda vardı ama Karıncalı çıkmış biraz :mrgreen::mrgreen:
my.php
[/URL][/IMG]

Yanlış anlamayın uyudugundan veya utandıgından değil fotolarda genelde böyle cıkıo bu arkadaş Flaş Patlayınca Bi Anda ;"Söndürün şu ışığı Gibisinden .. :mrgreen:

my.php
[/URL][/IMG]

Hani Bazen Süprizler olur Yüzleri Güldürür.. O Günün Bir Sürü Süprizi Vardı aslında.. Ben Şaşırdım Açıkçası Taa Adanalardan Sözümüze Geldi Bu Abimiz.. Anlatılcak ,Konuşulcak cok şey vardı ama zamanlar kısıtlıydı.. Ümmet Perkitan Varlıgın bile gerçekten güzeldii... Süperdi Valla abi Seninlede tanıştım ya :)
my.php
[/URL][/IMG]

Sİtemizin yeni Muratlılısı.. Yepyeni Bir Ateş.. Cevher Cevher.. Orhan.. Artık Oda Bizimle MOnoGomer niki ile..
[URL=http://img90.imageshack.us/my.php?image=1000008oc1.jpg]
[IMG]http://img90.imageshack.us/img90/5787/1000008oc1.th.jpg[/URL][/IMG]

Abimizde Bizden"Kani 2/Neşet Abi<" Sabah Napsam Napsam Dİye düşünürken,Bide bakmış sitede bişiler var.. Çıkmış Basmış Gelmiş... Vallahi Tebrikler.. Eminim Son Organizasyonun değildi bu abi:)) Sefteyi Bizde yaptın ya Bereketi Gelicektir :cherry:

my.php
[/URL][/IMG]

FAzla olarak Sitemize girmeyen,fakat geziden geziye bizi yalnız bırakmayan Detayin, Deniz Abi...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ooo Süleyman abi sen konuyu kaçırmışsın. Ümmet abiden sonra fotoları ben ekledim konuya. 9.sayfaya bak istersen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst