9200 km yaptım 1 yıl oldu hala erken midir bilmem ama burda bahsettiğiniz kadar da sorun yaşamadım ben. öyle kışın motoru paketleyip de evde tutan birisi değilimdir. ne şanzıman dağılması ne de başka birşey yaşamadım. özelilkle de ikisini kullanmayıp da yorum yapan insanları pek anlayamıyorum. Bence bahsedilen sorular kullanımdan kaynaklanıyor. Ben hem tiger görüyorum hem de mct hatta kawasaki en500 BMW f650 gs Suzuki gs500 honda goldwing gl1000 . benim düşüncem, her ikisinin topicine bak. sorunlar ortada. çözümler belli.
@ozkanozmen kardesim kimden ne şikayet duydun da dandik diyebiliyorsun? Biz başımıza iyi yada kötü ne geldiyse yazıyoruz topicimize ama tiger kullanıcıları nerde? Ben bir kere takozlara bakmadığım için arka stoperi kırdım. o sebepten yolda kaldım. Başka da yolda kalmadım. Ben sana şunu al bunu al demiyorum iyi araştır ama birini alırken de öbürünü -mışlı -muşlı kötüleme. gel bizim topice sor. geyik olsun diye yazmıyoruz oraya.
sağlıcakla.