- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
dün tesadüfen şov haberde denk geldi. tescil işlemleri artık sadece noterlerde olacakmış. hatta plaka çıkarma bile noterlerden yapılacakmış. yani artık tüm tescil işlemleri noterde. heyo heyo, hoka hey!
doğru olan da buydu zaten. trafik polisi artık aslî görevini yerine getirecek. kırtasiye işi ile uğraşmayacak.
doğru olan da buydu zaten. trafik polisi artık aslî görevini yerine getirecek. kırtasiye işi ile uğraşmayacak.