- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba öncelikle
5000 kmdir skuter kullanıyorum kafama takılan sorular var
1.skuterde depo tokatlama hadisesi gerçekleşiyor mu? eğer gerçekleşiyorsa sert frenlerde depo olmadığı için gidona yüklenmek yerine ne yapabilirim?
2.skuterde virajda contrayı verdikten sonra motosiklet ile bende yatamıyorum düşecek gibi hissediyorum tutunacak bir yerim yokmuş gibi. bu konuyu araştırdığımda örneğin sağa virajda sol bacağınız ile baskı uygulamamız söyleniyor ne kadar doğrudur?
3.keith code bileği bükmek belgeselini herhalde 7 kere felan izledim söylediğine göre süspansiyonların tam orta noktasında en verimli olduğu nokta olduğundan virajda arttırarak gaz açıyoruz fakat bildiğiniz gibi skuterde dengesiz bide üstüne benim gibi 188 80 küsür kilo biri oturunca ön lastikteki ağırlık iyice hafifliyor ön lastik kendini ne zaman bırakacak diye düşünmeden edemiyorum virajda gaz açmaya devam etmeli miyim?
Şimdiden çok teşekkür ederim
Yazım hataları içinde özür dilerim.
5000 kmdir skuter kullanıyorum kafama takılan sorular var
1.skuterde depo tokatlama hadisesi gerçekleşiyor mu? eğer gerçekleşiyorsa sert frenlerde depo olmadığı için gidona yüklenmek yerine ne yapabilirim?
2.skuterde virajda contrayı verdikten sonra motosiklet ile bende yatamıyorum düşecek gibi hissediyorum tutunacak bir yerim yokmuş gibi. bu konuyu araştırdığımda örneğin sağa virajda sol bacağınız ile baskı uygulamamız söyleniyor ne kadar doğrudur?
3.keith code bileği bükmek belgeselini herhalde 7 kere felan izledim söylediğine göre süspansiyonların tam orta noktasında en verimli olduğu nokta olduğundan virajda arttırarak gaz açıyoruz fakat bildiğiniz gibi skuterde dengesiz bide üstüne benim gibi 188 80 küsür kilo biri oturunca ön lastikteki ağırlık iyice hafifliyor ön lastik kendini ne zaman bırakacak diye düşünmeden edemiyorum virajda gaz açmaya devam etmeli miyim?
Şimdiden çok teşekkür ederim
Yazım hataları içinde özür dilerim.