- Katılım
- 12 May 2007
- Mesajlar
- 431
- Motosikleti
- Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
- Konu Yazar
- #1
Uzun bir suredir kullandigim street triple hakkinda bazi bilgileri paylasmak istedim. Alacak kisilerin okuyarak almasi gerekir bence
Olumlu ozellikler
- oncelikle en belirgin ozelligi hafif ve saglam bir govdeye sahip olmasi. 190 kilo olan motor agirlik merkezinden ve sasi dizaynindan dolayi sehir icinde scooter gibi kullaniliyor
- yine hafifligi ve kullanimi ile ilgili handling i cok kolay, viraj performansi cok iyi. zaten hem sasi hem motor blogu aslinda daha cok piste uygun. yillarca cok motor kullandim bukadar rahat manevra yapan kolay bir motosiklet surmedim, o yuzden de yeni kasasina gecen sene gectim.
- frenleri brembo stylema, demir atma nedir hissettiriyor, profesyonel yarislarda kullaniliyor
- ohlins suspansiyonlar var, uzun omurlu ama ayarlamasi biraz ugrastiriyor bilmezseniz. para bayilmaya gerek yok, kitapcikta yaziyor, pre load ayarlari 1.5 turdu sanirim.
- motor blogu yamaha dan iyi diyenler var, iyiligi tartisilir ama moto2 de kullanilan blok, rustunu ispatlamis.
- hernekadar distributorden kaynakli bazilarinda soru isareti olsada suana kadar sorun yasamadim, ayrica triumph in yedek parca agi tum kullanicilara acik, kendiniz siparis verebiliyorsunuz.
- motora oturdugunuzda agresif bir seyin uzerinde oldugunuzu anliyorsunuz. o hissiyati size yansitiyor motor cunku ayaklariniz peglerin uzerindeyken vucudunuz motora daha yakin pozisyonda kaliyor, dolayisi ile one yatiyorsunuz.
- kullanilan malzemeler cok kaliteli, dokundugunuzda premium malzeme oldugunu hissediyorsunuz.
- motoru 3. viteste 30 km ye kadar dusurup sehir icinde 3 le geziyorum, bir sallama titreme olmazmi
cok kullanici dostu. Her viteste her devirde gezebilirsin.
Negatif olarak soyleyeceklerim ise;
- oncelikle su motora bir bluetooth ekleyin ya, o nedir motorla baglanti yok.
- Motora egilmek gerekiyor genelde. el uyusmalari bel agrilari 100 km den sonra oluyor
- Egik oldugundan artci li suruslerde iskenceye donuyor, normal bir naked diil, supersport gibi dusunun, o ne kadar artcili kullaniliyorsa buda okadar,
- yani asil eksigi ikinci eli. hep zayif, cok gitmiyor diger avrupalilar gibi ama gecen seneki asya vergilerinden sonra biraz daha hareketli.
- her ilde ustasi yok, buyuk sehirler dusunmeli.
- Fazla gaza getiriyor, ben gelmem diyen bile bi dokunuyor. bence bu tehlikeli
aklima geldikce eklerim. Kullanicisini gulduren motor iyidir
Olumlu ozellikler
- oncelikle en belirgin ozelligi hafif ve saglam bir govdeye sahip olmasi. 190 kilo olan motor agirlik merkezinden ve sasi dizaynindan dolayi sehir icinde scooter gibi kullaniliyor
- yine hafifligi ve kullanimi ile ilgili handling i cok kolay, viraj performansi cok iyi. zaten hem sasi hem motor blogu aslinda daha cok piste uygun. yillarca cok motor kullandim bukadar rahat manevra yapan kolay bir motosiklet surmedim, o yuzden de yeni kasasina gecen sene gectim.
- frenleri brembo stylema, demir atma nedir hissettiriyor, profesyonel yarislarda kullaniliyor
- ohlins suspansiyonlar var, uzun omurlu ama ayarlamasi biraz ugrastiriyor bilmezseniz. para bayilmaya gerek yok, kitapcikta yaziyor, pre load ayarlari 1.5 turdu sanirim.
- motor blogu yamaha dan iyi diyenler var, iyiligi tartisilir ama moto2 de kullanilan blok, rustunu ispatlamis.
- hernekadar distributorden kaynakli bazilarinda soru isareti olsada suana kadar sorun yasamadim, ayrica triumph in yedek parca agi tum kullanicilara acik, kendiniz siparis verebiliyorsunuz.
- motora oturdugunuzda agresif bir seyin uzerinde oldugunuzu anliyorsunuz. o hissiyati size yansitiyor motor cunku ayaklariniz peglerin uzerindeyken vucudunuz motora daha yakin pozisyonda kaliyor, dolayisi ile one yatiyorsunuz.
- kullanilan malzemeler cok kaliteli, dokundugunuzda premium malzeme oldugunu hissediyorsunuz.
- motoru 3. viteste 30 km ye kadar dusurup sehir icinde 3 le geziyorum, bir sallama titreme olmazmi
Negatif olarak soyleyeceklerim ise;
- oncelikle su motora bir bluetooth ekleyin ya, o nedir motorla baglanti yok.
- Motora egilmek gerekiyor genelde. el uyusmalari bel agrilari 100 km den sonra oluyor
- Egik oldugundan artci li suruslerde iskenceye donuyor, normal bir naked diil, supersport gibi dusunun, o ne kadar artcili kullaniliyorsa buda okadar,
- yani asil eksigi ikinci eli. hep zayif, cok gitmiyor diger avrupalilar gibi ama gecen seneki asya vergilerinden sonra biraz daha hareketli.
- her ilde ustasi yok, buyuk sehirler dusunmeli.
- Fazla gaza getiriyor, ben gelmem diyen bile bi dokunuyor. bence bu tehlikeli
aklima geldikce eklerim. Kullanicisini gulduren motor iyidir